Coca-Cola jednotí v Austrálii své brandy. Pomáhá ji k tomu mráz a led
V obrovských vedrech přijde vychlazená limonáda vhod. Společnost Coca-Cola na tom v Austrálii postavila v posledních měsících strategii, která dala společný jmenovatel všem jejím sub-brandům.
Jejich styl komunikace je totiž tak odlišný, že mnoho lidí ani neví, že Sprite nebo Fanta náleží pod Coca-Cola company. Díky práci agentury Landor se popsaný stav podařilo narušit. Reklamy napříč kanály, včetně sociálních médií a outdooru, doslova zamrzly. Pod printy je přímo podepsána designerka Ilana Bodenstein, které se podařilo ledový jednotící prvek do jednotlivých kreativ skvěle otisknout.
Nejvíc nás baví speedo plavky s nápisem „Brrr" propagující Fantu.
A také zamrzlá ikonická linka Coca-Coly.
Výtečnou úroveň mají nicméně všechny vizuály.
Zdroj: Creative Boom