Coca-Cola jednotí v Austrálii své brandy. Pomáhá ji k tomu mráz a led

6. 9. 2019 | Petr Michl
Mnoho lidí ani neví, že Fanta nebo Sprite patří pod společnost Coca-Cola. Australská kampaň dala reklamám na všechny limonády jednotný mrazivý prvek.

V obrovských vedrech přijde vychlazená limonáda vhod. Společnost Coca-Cola na tom v Austrálii postavila v posledních měsících strategii, která dala společný jmenovatel všem jejím sub-brandům.

Jejich styl komunikace je totiž tak odlišný, že mnoho lidí ani neví, že Sprite nebo Fanta náleží pod Coca-Cola company. Díky práci agentury Landor se popsaný stav podařilo narušit. Reklamy napříč kanály, včetně sociálních médií a outdooru, doslova zamrzly. Pod printy je přímo podepsána designerka Ilana Bodenstein, které se podařilo ledový jednotící prvek do jednotlivých kreativ skvěle otisknout.

Nejvíc nás baví speedo plavky s nápisem „Brrr" propagující Fantu.

A také zamrzlá ikonická linka Coca-Coly. 

Výtečnou úroveň mají nicméně všechny vizuály.


Zdroj: Creative Boom


To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: