Digisemestr se otevírá nestudentům a inovuje. Na podzimní etapu chystá celodenní školení, zahraniční lektory i stáže
V Praze v druhé polovině září odstartuje třetí ročník semestrálního vzdělávacího programu Digisemestr. Na dvě stě padesát účastníků čeká celkem třináct sobot nabitých přednáškami těch nejzvučnějších jmen tuzemského digitálního marketingu, které exkluzivně doplní i špičky kreativního průmyslu Joe Wade a Michal Pastier z agentury Zaraguza. Pro účastníky Digisemestru jsou nově připravena dvě celodenní školení, ti nejlepší absolventi navíc získají příležitost vyjet na zahraniční stáž. Příležitost učit se od profesionálů se letos otevře více zájemcům, do studia se totiž mohou nově zapsat i nestudenti a zájemci starší 26 let.
Třetí ročník semestrálního vzdělávacího programu začíná na pražském ČVUT 23. září a během třinácti sobot nabídne účastníkům na sto hodin přednášek napříč celým digitálním marketingem. Jednotlivé bloky budou věnovány například SEO, PPC a display reklamě, webové analytice, sociálním sítím či nástrojům typu Marketing Miner, PPC Bee či Roi Hunter. Dvě soboty pak budou patřit netechnickým tématům – jedna se bude věnovat strategiím, další zákazníkovi a jeho spokojenosti a věrnosti.
Michal Pastier na Marketing Festivalu 2016, letos doplní i lineup řečníků digisemestru. Zdroj: Marketing Festival
Vzdělávání budoucích nadějí digitálního marketingu si i letos vezmou na starost tuzemské špičky tohoto oboru. Na účastníky Digisemestru čekají jména jako Petra Větrovská, Ondřej Sláma, Andrea Hurychová, Jan Tichý, Filip Podstavec či Pavel Doležal. „Kromě těch nejlepších českých lektorů budou na výuce spolupracovat špičky ze zahraničí. V sobotu 11. 11. vystoupí šéf britské agentury Don’t Panic, Joe Wade, kterého doplní další eso reklamy Michal Pastier z agentury Zaraguza,“ uvedl zakladatel Digisemestru, Jindřich Fáborský.
Zvučná česká a zahraniční jména však nejsou jediným lákadlem semestrálního programu. Jednou z novinek, na které jsou organizátoři letos nejvíce pyšní, jsou pracovní stáže v prestižních evropských agenturách, o které mohou usilovat nejlepší studenti. „Již nyní má Digisemestr domluvené partnery v Polsku, Srbsku, Litvě i Lotyšsku. I když je program zahraničních stáží docela velký experiment, jsem na to opravdu zvědavý. Dlouhodobě věřím, že výměna zkušeností se zahraničními subjekty má obrovskou hodnotu a tady k ní chceme přispět,“ sdělil Jindřich Fáborský.
Mezi další novinky patří rovněž dvě praktická celodenní školení, která studenti absolvují v menších skupinách po dvaceti. Jedno školení bude zaměřené na PPC reklamu na sociálních sítích, druhé na Google Adwords a Seznam Sklik. Tato školení povedou zkušení lektoři a Google trenéři jako například Karel Rujzl, Petra Větrovská nebo Jan Bartoš (Facebook). Organizátoři připravují rovněž další samostatné úlohy nebo webináře spojené s různými marketingovými technologiemi.
Vzdělávací program Digisemestr byl doposud primárně určen pro studenty, v letošním roce mají ale nově možnost přihlásit se též nestudenti a mladí lidé starší 26 let. Cena pro studenty je 5 990 korun bez DPH, platbu si navíc mohou rozložit do tří měsíčních splátek, aby nezatížila jejich rozpočet. Ostatní účastníky pak program vyjde na 11 990 korun. Podstatnou část zisku věnují organizátoři na dobročinné účely, konkrétně půjde o 100 000 korun na účet Nadačního fondu Dobrodění.
Více informací naleznete na webu Digisemestr.
Kam dál?
Digisemestr už loni nabídl spoustu skvělých přednášek. Například Petr Procházka prozradil, že za úspěchem Skinners na Kickstarteru stojí promyšlená strategie a tvrdá práce.
Letos ovšem studenty čeká skutečná kvalita. Podívejte se na reportáž z prezentace Michala Pastiera na Marketing Festivalu, kde ukázal, že Reklamy na Fofolu vás naučí zásady kvalitních postav a příběhů.
Překvapivá hvězda Digisemestru, Joe Wade, se vám představí v článku Nepanikařte! Řečník Marketing Festivalu Joe Wade to s vámi myslí dobře.