Firemní objednávkové systémy pomáhají snižovat marketingové náklady
O firemních e-shopech, které slouží k interním nákupům, se příliš často nemluví. Přitom dokáží mnoha firmám usnadnit a zefektivnit nákup a centrální plánování reklamních dárků a kancelářských potřeb. Čeští výrobci reklamních předmětů dokonce svým klientům tvorbu interního e-shopu nabízí. Tuto možnost však využívá pouze hrstka firem.
Centrální online objednávkový systém je velmi užitečný zejména pro střední a velké podniky, které nakupují větší množství různých druhů reklamních produktů a řeší jejich distribuci na své pobočky, či ke klientům. Internetový firemní e-shop totiž dokáže urychlit celý proces, zbavit firmu administrativních problémů a je přístupný přes jakýkoliv webový prohlížeč.
Mezi hlavní přínosy interního objednávkového e-shopu patří:
Zefektivnění nákupu reklamních předmětů napříč společností
-
- úspora času a finančních prostředků při výběru reklamních dárků
- konsolidace individuálních objednávek (individuální přístupy do systému prostřednictvím hesla)
Usnadnění plánování nákupu reklamních předmětů
-
- automatické upozorňování na nízké skladové zásoby
- přehledné statistiky o objednávkách
Zjednodušení distribuce reklamních předmětů
-
- možnost distribuce produktů ze skladu přímo na pobočky, nebo zákazníkům
- možnost propojení systému s databází bonusového/věrnostního programu
Realizace interního e-shopu v praxi
Jedním z producentů reklamních a dárkových předmětů, který objednávkový systém nabízí, je společnost Silic Média. Ta svým stálým klientům poskytuje unifikované e-shopové řešení zdarma. Jak probíhá tvorba takového firemního e-shopu a jak to funguje, lze uvést na příkladu nově vznikajícího intranetového webshopu, který Silic Média, realizuje pro stavební skupinu Skanska.
Stavební skupina Skanska je velká společnost, která ročně nakupuje tisíce reklamních předmětů, takže jí interní e-shop ušetří mnoho starostí a usnadní přehled a plánování. Centrální objednávkový systém společnosti Skanska je určen výhradně pro její zaměstnance, pro něž slouží jako nástroj k nákupu reklamních předmětů pro firemní i soukromé účely. Obecně lze ale systém přizpůsobit i dalším uživatelům (zákazníci, obchodní partneři, apod.). U každého uživatele stačí nastavit přístupová práva, zobrazované informace a další možnosti. Systém lze využívat například i jako fanouškovský merchandise e-shop, kde si mohou zákazníci nakupovat reklamní předměty za peníze či nasbírané body.
Objednávkový systém je založený na jednoduchém e-shopovém řešení, jež obsahuje funkcionality, kterými disponují standardní e-shopy. Výhodou je, že vzhled objednávkového systému lze přizpůsobit korporátnímu stylu každé firmy. Například pro společnost Skanska vytvářelo design e-shopu přímo grafické studio dodavatele, Silic CREATIVE.
Ukázka interního objednávkového systému Skanska navrženého společností Silic Média
Všechny informace na jednom místě
Objednávkový systém od společnosti Silic Média je více než jen e-shop. Internetové e-shopové řešení disponuje vlastnostmi, které ocení i ti nejnáročnější marketingoví manažeři:
- Přehledná struktura a intuitivní ovládání.
- Aktuální přehled o skladových zásobách jednotlivých položek.
- Přehledné statistiky o realizovaných objednávkách a jejich hodnotě.
- Informace o reklamních produktech a jejich ceně (nákupní i prodejní).
- Neomezené množství uživatelů s různými pravomocemi.
- Možnost propojení systému s jinými aplikacemi (např. s bonusovými programy).
- Možnost několika jazykových mutací.
- Možnost schvalovat objednávky před odesláním.
Více informací o firemních objednávkových systémech se dočtete na webových stránkách společnosti Silic Média, která zákazníkům kromě výroby reklamních předmětů nabízí i další služby, jako skladování a distribuci.
Sponzorovaný článek