McDonald's ve Švédsku umožnil svým zákazníkům cestovat v čase za lepšími cenami hamburgerů

27. 3. 2023 | Kristýna Vozková
Kdo z nás by se nechtěl vrátit v čase a pochutnat si na svých oblíbených jídlech za zlomek jejich aktuální ceny? Přesně tuto možnost nabídl McDonald's ve Švédsku svým zákazníkům a nechal je v Google Mapách hledat až deset let staré akční billboardy.

Vysoká inflace a s ní spojené zdražování potravin trápí i obyvatele Švédska. Řetězec rychlého občerstvení McDonald's na aktuální situaci reagoval kampaní, která v uplynulém měsíci umožnila zákazníkům vrátit se zpět v čase do dob, kdy si mohli koupit svůj oblíbený cheeseburger za pár švédských korunA jak to udělal? Vyslal je po stopách svých starých akčních billboardů v aplikaci Google Mapy.

Kampaň s názvem „Deals Stuck in Time“ (Akce, které uvízly v čase) běžela po celém Švédsku. Obyvatelé měst brouzdali ulicemi a v Google Street View hledali až deset let staré akční billboardy společnosti McDonald's. Když některý z nich objevili a dokázali uhádnout rok, ve kterém akce platila, získali možnost slevu uplatnit v aplikaci nebo na webové stránce a pochutnat si na akčním pokrmu za výrazně nižší cenu.

Kreativní agentura NORD DDB si dala na kampani záležet a umístila jako nápovědu akční billboardy na stejná místa, na kterých byly ty samé reklamy umístěny před několika lety. Hledači fast-foodového pokladu se do akce mohli zapojit od 28. prosince 2022 do 15. ledna 2023 po celém Švédsku, kde McDonald's provozuje více než 200 restaurací.

„Považovali jsme za dobrý a zábavný nápad oživit staré akce McDonald's a umožnit lidem ‚cestování v čase‘, zvláště v době, kdy je cena diskutovanější, než kdy jindy,“ uvedl na adresu kampaně marketingový ředitel McDonald's Švédsko, Staffan Ekstam, a dodal: „Doufáme, že lidé využijí příležitosti cestovat v čase a užijí si své oblíbené McDonald's produkty stejně tak, jako si je užívali v roce 2009." Navíc, jak doplnil Viktor Einarsson, kreativec NORD DDB: Kdo by se nechtěl vrátit v čase do doby, kdy cheeseburger stál 10 švédských korun?” (Přibližně 22 českých korun, pozn. redakce.)

 

@mcdonaldssverige

Tänk ändå att vi fick uppleva Cheese för 10 kr. Och att vi kan göra det igen. Res tillbaka i tiden på dealsstuckintime.se & ta del av våra bästa deals genom tiderna.

originalljud - McDonaldsSverige
 

Kampaň byla komunikována za pomoci í venkovní reklamy, běžela v televizi i na sociálních médiích. Na svém TikToku ji promoval i světový šampion ve hře Geoguessr, Švéd Mattias McMullin.

 Zdroje: La Criatura Creativa,  Marketing Comunication NewsAdweek

 
 
Štítky dokumentu: Formy PR Kreativní reklama

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: