Staropramen vyzkoušel v Rumunsku TapWriter, pípu spojenou s psacím strojem

23. 9. 2015 | Petr Michl
Jak zaujmout na knižním festivalu intelektuály? V Rumunsku využil Staropramen pípu propojenou s psacím strojem fungující dle principu „čím více slov, tím více natočeného piva".

 

Ne každá veřejná akce, kde se točí pivo ve velkém, musí být doprovázená revivalem skupiny Kabát a hloučky opilců. Rumunská agentura FCB Bucharest připravila pro pivovar Staropramen aktivační kampaň, která k pípě přitáhla i kované intelektuály.

Cílem bylo zaujmout na akcích s kulturně vybranějším publikem. Jednalo se například o největší rumunský knižní festival Bookfest, mezinárodní divadelní festival v Sibiu, festival nezávisloého divadla UNDERCLOUD a Jazz in The Park. Tedy o akce, kde pivo často bojuje i s vínem. Jak dokázal Staropramen přesto zaujmout i kreativní intelektuály? Poskytl jim největší výzvu v podobě prázdné stránky čekající na jejich slova, věty a odstavce. Pípa byla propojená s psacím strojem. Jak na něm lidé psali, tak se s rozšiřujícím počtem úhozů i zvyšovala hladina v točeném půllitru.



S ním si pak lidé odnesli i své dílo vytisknuté černé na bílém. To nejlepší z tvorby se pak objevilo i na zadní straně speciální edice tácků s názvem The TapWriter, tedy s pojmenováním zařízení točícího pivo na základě dodaného textu.



Přijde vám to jako pouhá kreativní hříčka bez reálných výsledků? Omyl! Počet návštěvníků stánků Staropramen byl ve srovnání s dosavadními podobnými akcemi značky o 330 % vyšší. Pivo a psaní jdou evidentně dohromady.

Tip redakce:

Staropramen zdobí v poslední době kreativnější formy marketingu nejen v Rumunsku, ale i v jeho domovině. Doporučujeme k poslechu i vidění jeho v létě vydanou Píseň pivovaru Staropramen, která představuje v instrumentálním hudebním formátu řadu pivovarských profesí a koloběh piva od výběru chmele až po jeho natočení v restauraci.



Za skladbou stojí Milan Cais ze skupiny Tata Bojs a jeho dílo by si snad zasloužilo samostanou hudební škatulku „pivovarský industriál".  

Zdroj: AOTW

Štítky dokumentu: Podpora prodeje

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: