Pantone Hotel nabízí barevnou slast se správným kódovým označením

12. 11. 2014 | Petr Michl
Tomu se říká nepřehlédnutelná kampaň. Slavná paleta odstínů barev má i svůj hotel.



I grafici mají své sny. Mezi nimi může být i touha přespat na místě, kde je vše podřízeno řádu palety odstínů barev Pantone. Minimálně na to spoléhají autoři hotelu v Bruselu.

Pantone Hotel se jménem společnosti měřící odstíny barev se zdá být ideální místem pro symposium grafiků a grafických designerů. Při kráčení jednou z chodeb můžete být na pochybách, jestli nejste součástí nějakého obřího barevného vzorku.

Interiéry pokojů jsou nicméně převážně bílé, pouze s doplňky v různých odstínech, které jsou samozřejmě správně očíslované.



Takový pořádek platí ostatně i pro židle v lobby hotelu.



Celý projekt, který je dílem architekta Oliviera Hannaerat, interiérového designera Michaela Pennemana a fotografa Victora Levyho, je ve skutečnosti součástí kampaně značky Pantone Universe. K ní náleží třeba i hrnky na kávu, s hotelem se prostě jen záměr vymknul z původně zamýšlených proporcí.





Zdroj: Fast.co Design

Štítky dokumentu: Kreativní inspirace

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: