Další nápor na emoce od tvůrců reklamy pro Dove
Dove uchvátil svět spotem Real Beauty Sketches. V němž ženy na svých portrétech od profesionálních kreslířů viděly, jaký je rozdíl mezi tím, jak vidí samy sebe a jak je vidí druzí. Vzkaz: “Není důvod se podceňovat,” obletěl internet obří rychlostí a video se stalo jedním z nejsdílenějších virálů všech dob. Jeho režisér John X. Carey nyní dostal od společnosti Unilever další zakázku pro Dove. A i tentokrát se útočí na emoce. Tentokrát jde o děti.
V lidském životě není tolik okamžiků, kdy se člověk důsledně zamýšlí nad budoucností. Ale jedním z těch mála je ten, když páry čekají svoje první dítě. Ve videu vydanému k příležitosti Světového dne dětí je několik párů v očekávání narození svého prvního potomka. Dělí se o své pochyby a obavy. A je jim promítnuto jedno speciální video. Jeho záměrem je pomoct nastávajícím rodičům odpovědět na otázku, proč přivést dítě do tohoto světa.
Světa plného válek a utrpení. Ale to je jen jedna část příběhu. V druhé části video ukazuje budoucím maminkám a tatínkům, že jejich děti mají v tomto světě díky technologiím větší šanci na kvalitní život. Budou mít zdravější srdce, než lidé, kteří už jsou na světě, budou mít větší šanci potkat se se svými pravnoučaty, budou mít lepší přístup k pitné vodě.
Dýchejte klidně. Nikdy nebyla lepší doba přivést na svět dítě, než je právě teď. Vaše děti čeká zářivá budoucnost. A právě zářivá budoucnost je spojena s kampaní Unileveru s názvem Project Sunlight, která je zaměřena na ochranu životního prostředí a trvale udržitelný rozvoj, Například vyzývá k úsporám vody a omezení plýtvání potravinami.
Dove opět sází na emoce blízké ženám. Pokud ve fázi úvah o dětech ještě nejste a “reklamní doják” na vás nezafungoval, máme “psí přídavek”. V kampani na adopci domácích mazlíčků z útulku hrají hlavní roli hrají slavná instagramová zvířátka.
Zdroje: www.mashable.com, www.adweek.com