Focus Agency rozšířila své portfolio klientů. Nově navázala spolupráci s AIFP
- Jakou strategii zvolit pro vaši značku?
- Jak vyhodnocovat efektivitu PR?
- Jak dosáhnout nejlepších výsledků?
- Jak prosazovat obsah do médií?
Focus Agency zajistí služby v oblasti public relations a podpoří korporátní komunikaci klíčového projektu AIFP – studie Inovace pro život. Jejím cílem je efektivizace dopadů inovací ve zdravotní péči v České republice a poskytnutí verifikovaných dat o inovativní léčbě všem zainteresovaným stranám. Studie se zaměřuje na devět terapeutických oblastí, jež vhodně ilustrují vývoj inovativní léčby, a také na hospodářské přínosy inovativního průmyslu.
„Jsme potěšeni, že můžeme rozvíjet komunikaci a strategii takové společnosti, jakou je právě AIFP. Naším cílem je zúročit naše zkušenosti z farmaceutického sektoru, podpořit dlouhodobé vize asociace a zaměřit se na zvýšení povědomí o inovativní léčbě a jejích přínosech. Aktuálně bylo ukončeno vnější připomínkové řízení k Zákonu o veřejném zdravotním pojištění, což dává naší práci další smysl,“ říká za Focus Agency senior PR manager Eva Kloučková.
Eva Kloučková bude mít Focus Agency projekt AIF na starosti.
„Věříme, že s podporou agentury Focus dokážeme dále posílit naše komunikační aktivity a přiblížit problematiku inovativní medicíny i jejích přínosů široké veřejnosti,“ říká Markéta Kolanová, PR Manažerka AIFP.
Kam dál?
Zdroj: Stock photo, pharma on Shutterstock
PR kampaně ve farmaceutické oblasti mají řadu úskalí. Je potřeba dodržovat řadu legislativních omezení a detailně znát i komunikované téma. Zjistěte více v článku Nároky na plánování a přípravu PR kampaní ve farmacii.