Kampaň British Airways skvěle pracuje s exkluzivitou byznys třídy

18. 9. 2024 | Petr Michl
Vizuály spolu s copy představují mistrovsky prostornost a soukromí, které jsou součástí prémiové služby. A to, i když to ze snímků jen tušíte.



To, co zažijete v byznys třídě British Airways, vám rozhodně v charterových aerolinkách typu Ryanair neposkytnou. Nová kampaň, která luxusní možnost cestování s tradičním dopravcem nabízí, ovšem neoplývá scénami nadměrného místa pro nohy, pití šampaňského a relaxu i na zaoceánských cestách. Respektive vy tušíte, že všechno se to tam děje, ale vidíte z toho jen malý výsek.

Opravdu jen skromné nahlédnutí do byznys třídy Club World poskytl renomovaný fotograf Christopher Anderson. Většinu fotografie tvoří bílý prostor, který o to víc nechá vyniknout střípky z života vyšší třídy i slogany. Jejich proměnné části v překladu uvádíme před jednotlivými vizuály níže.

 

Zde, když nás potřebujete.

Tam, když ne.

Leťte byznys třídou.

 

British Airways

Britský originál

 

Nejklidnější místo v New Yorku. 

A pak v Londýně.

 

Greg je zběhlý

ve španělštině, francouzštině

 a skotské single malt whisky.

 

Osm hodin

ve společnosti vaší

oblíbené osoby.

Vizuály spolu s copy představují mistrovsky prostornost a soukromí, které jsou součástí této prémiové služby. A to, i když to ze snímků jen tušíte. Britské agentuře Uncommon se povedlo řemeslo prvotřídní kvality blízké klasickým spotům na Volkswagen Beatle z doby jeho uvedení v USA. 

Kam dál? 

Reklamy na Volkswagen přepsaly učebnice marketingu. Podívejte se na některé z nich v našem článku, který se věnuje legendě jménem Volkswagen brouk.

 


To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: