Kampaň British Airways skvěle pracuje s exkluzivitou byznys třídy
To, co zažijete v byznys třídě British Airways, vám rozhodně v charterových aerolinkách typu Ryanair neposkytnou. Nová kampaň, která luxusní možnost cestování s tradičním dopravcem nabízí, ovšem neoplývá scénami nadměrného místa pro nohy, pití šampaňského a relaxu i na zaoceánských cestách. Respektive vy tušíte, že všechno se to tam děje, ale vidíte z toho jen malý výsek.
Opravdu jen skromné nahlédnutí do byznys třídy Club World poskytl renomovaný fotograf Christopher Anderson. Většinu fotografie tvoří bílý prostor, který o to víc nechá vyniknout střípky z života vyšší třídy i slogany. Jejich proměnné části v překladu uvádíme před jednotlivými vizuály níže.
Zde, když nás potřebujete.
Tam, když ne.
Leťte byznys třídou.
British Airways
Britský originál
Nejklidnější místo v New Yorku.
A pak v Londýně.
Greg je zběhlý
ve španělštině, francouzštině
a skotské single malt whisky.
Osm hodin
ve společnosti vaší
oblíbené osoby.
Vizuály spolu s copy představují mistrovsky prostornost a soukromí, které jsou součástí této prémiové služby. A to, i když to ze snímků jen tušíte. Britské agentuře Uncommon se povedlo řemeslo prvotřídní kvality blízké klasickým spotům na Volkswagen Beatle z doby jeho uvedení v USA.
Kam dál?
Reklamy na Volkswagen přepsaly učebnice marketingu. Podívejte se na některé z nich v našem článku, který se věnuje legendě jménem Volkswagen brouk.