LinkedIn představuje nové nástroje pro firemní i osobní profily
Nové nástroje od LinkedIn jistě ocení správci firemních profilů. Díky nim budou moci propojit jednotlivé zaměstnance, více informovat o nadcházejících událostech a získají detailnější přehled o fanoušcích, kteří danou stránku sledují.
Větší zapojení zaměstnanců
Jednou z představených novinek je záložka Moje firma (My company). Díky ní mohou administrátoři budovat komunitu mezi zaměstnanci a pomoci jim, aby se vzájemně ještě více propojili a navázali užší vztahy.
Jedná se skutečně o funkci určenou jen a pouze pro zaměstnance dané firmy. Zájemci se k ní budou moci dostat právě přes firemní profil. Jedná se o ideální místo, kam publikovat zajímavé informace o firmě jakými jsou například výročí, povýšení apod.
Alex Valaitis, který v LinkedIn zastupuje pozici Product lead for Employee Experience & Elevate, k nové funkci uvedl:
„Vaši zaměstnanci nejsou pouhou pracovní silou. Jsou srdcem a duší vaší podnikatelské komunity a nejsilnější ambasadoři vaší firmy. Uvědomili jsme si, že dokážeme pomoci organizacím, aby lépe zapojily své zaměstnance a současně budovaly silné komunity v důvěryhodném prostředí.”
LinkedIn uvedl, že se možnosti funkce Moje firma budou nadále rozšiřovat. V budoucnu by tak mělo být možné vysílat obsah zaměstnancům a pobízet je k jeho organickému šíření. A dále měřit dopady, jež zmíněná funkce u zaměstnanců zanechává.
Události na jednom místě
Další novinkou je záložka Události (Events) . Ta umožní administrátorům prezentovat veškeré nadcházející akce na jednom místě a nalákat na ně cílové publikum.
Alex Valaitis doplnil:
„Stále více událostí se přesouvá do online prostředí a firmy si začínají uvědomovat, že virtuální události nabízí vysoký potenciál. Umožňují komunitám zůstat v kontaktu, protože všichni pracujeme na dálku. Nicméně objevování těchto virtuálních konferencí, přednášek a webinářů a jejich sledování může být obtížné. Dokonce i mezi uživateli LinkedInu, kteří je aktivně vyhledávají."
Záložka Události tak bude obsahovat informace nejen o budoucích akcích, ale také o těch již proběhlých. Zájemci si tak snadno najdou požadované informace a rozhodnou se, zda se akce zúčastní.
Kdo jsou fanoušci Stránky
Další z představených novinek slouží ke zjištění bližších informací o fanoušcích dané Stránky. Ti mohou být seřazeni podle pozice, kterou zastávají, firmy, v níž pracují, případně podle lokality či oboru. Doposud administrátoři měli k dispozici pouze počet fanoušků a jejich přibližné demografické údaje. Tento nový nástroj tak přináší větší pochopení fanoušků a současně může poskytnout užitečné informace pro další růst jejich počtu.
Jednotlivé nástroje budou v těchto dnech k dispozici všem administrátorům Stránek po celém světě.
Stories a možnosti odkazů
O skutečnosti, že LinkedIn testuje možnosti Stories, jsme vás informovali v březnu letošního roku. Postupně byla tato forma pomíjivého obsahu představena v Brazílii, Francii, Nizozemsku a následně ve Spojených arabských emirátech. V poslední zmíněné zemi byly LinkedIn Stories představeny v červnu a od té doby se seznam zemí, které mají uvedenou funkci k dispozici, nerozšířil.
Aktuálně není zřejmé, proč došlo k tomuto pozastavení. Je ovšem možné, že LinkedIn pracuje na vylepšení svých Stories. Jak na svém Twitteru informoval Alessandro Paluzzi, zmíněná sociální síť testuje přidávání URL odkazů do Stories.
#LinkedIn is working on adding swipe up links in Stories pic.twitter.com/MSXcSGpBg1
— Alessandro Paluzzi (@alex193a) September 3, 2020
Přidávání odkazů je bezpochyby užitečná funkce, protože může vést uživatele na požadovaný web. A obzvláště pro firmy tak může být důležitým zdrojem návštěvnosti. V této chvíli ovšem není jasné, jestli možnost přidávání URL bude skutečně součástí LinkedIn Stories. A vzhledem k pozastavení šíření této funkce do dalších zemí v současnosti není vůbec zřejmé, jaké plány s touto funkcí LinkedIn má.
Zdroje: Wersm, LinkedIn, Social Media Today