McHack: Hellmann's přichází s trikem, jak si v McDonald's objednat majonézu k hranolkům
Velká Británie je v současnosti zemí mnoha problémů. Jedním z těch velmi palčivých je dle Hellmann's mimo neefektivního zdravotnictví, vysoké inflace a zpomalené ekonomiky i to, že si k nejpopulárnějším hranolkům v zemi z McDonald's nemůžete objednat jednoduše majonézu. Značka, jež je do značné míry jejich synonymem, proto přichází s trikem, který to řeší.
Říká mu Mayo McHack. Vybízí lidi k tomu, aby si u Mekáče upravili objednávku kuřecího sendviče Mayo Chicken burger s majonézou tak, že z něj odstraní kuřecí maso, salát a housku a ponechají pouze dip, který pomůže vylepšit chuť jejich hranolkům.
Hellmann's dokonce nabízí 1 000 zákazníkům vrácení peněz za hamburgery bez majonézy v hodnotě 1 libry a 19 pencí, a to prostřednictvím poukázek, které jim budou vydány výměnou za fotografický důkaz jejich objednávky pouze s majonézou.
Globální viceprezidentka společnosti Hellmann's a dresinků Unilever, Christina Bauer-Plank, ke kampani uvedla:
„Hellmann's ví, že hranolky a majonéza jsou vynikající kombinace, a také víme, že ve Velké Británii je zástup milovníků majonézy. McDonald's UK nenabízí majonézu jako dip. Proto považujeme #MayoMcHack za ideální příležitost, jak posloužit fanouškům majonézy a napravit tuto chybu. Jsme tu pro všechny kolegy milovníky majonézy a chtěli jsme pomoci sblížit majonézu a hranolky tak, jak to má být!"
Hellmann's svému inovativnímu způsobu natolik věří, že dokonce kampaň nenechává jen v digitálním prostoru, ale návod inzeruje i v tištěných médiích.
Lze jen těžko odhadnout, jestli jedna globální značka svou diverzní kampaní přiměje druhou ke změně menu. Je nicméně zřejmé, že jde o chytrý způsob, jak na sebe a majonézu zároveň upoutat mediální pozornost.