Moleskine vytvořil speciální edici zápisníků oslavující 100 let ikonické láhve Coca-Coly

15. 9. 2015 | Petr Michl
Hodí se vůbec Moleskine k láhvi Coca-Coly? Speciální edice zápisníku, dokazuje, že ano.



Kampaně spojené se stoletým výročím skleněné láhve Coca-Coly nekončí, tentokrát se ale podařilo limonádovému gigantovi přizvat ke spolupráci love brand úplně jiného druhu. Moleskine se vytasil s limitovanou edicí zápisníků, které se stému výročí designové ikony věnují. 

Zápisníky Moleskine má většina lidí spojené s luxusem. Potkat s nimi můžete samozřejmě i jinak beznadějně chudé začínající básníky a spisovatele z filosofické fakulty. Přeci jenom byste ale čekali vedle Moleskinu na stole spíše kávu nebo club-mate, nikoliv láhev Coca-Coly. Její kultovní skleněná verze slavící letos obzvláště kulaté výročí se přesto stala inspirací pro edici zápisníků Moleskine. Rychlý přehled designů nabízí následující video.

 

Pocty vytvořit zápisníky se dostalo 6 designerům či designerským týmům, konkrétně jimi jsou Tom Farell, Matt Allen, David Schvenn, Ogilvy & Mather Advertising Paris, HI(NY) Design a Forpeople. Uchazečů byly ovšem stovky. Všichni měli za úkol vybrat si jedno ze zhruba 15 vintage uměleckých ztvárnění Coly a znovu ho interpretovat po svém, pouze s využitím červené barvy vlastní Coca-Cole, černé a bílé.

Tým HI(NY) Design se inspiroval americkou nevinností a přímočarostí". Odkazuje na staré marketingové kampaně Coca-Coly, ale přidává i něco z tradic japonského designu.


David Schvenn
se při vytváření svého návrhu inspiroval starou reklamou, kde jsou láhve Coca-Coly zobrazené jako při pohledu skrze kaleidoskop. Na místo, aby vše vytvářel ve Photoshopu, šel na věc více realisticky. Obálka je tak nakonec fotografií skutečných lahví, z nichž odkapává červená barva.

Tato akce je součástí déletrvající výroční iniciativy #MashupCoke, která pro vyjádření pocty legendární lahvi angažuje celou řadu umělců z mnoha odvětví. Coca-Cola edice zápisníků Moleskine si můžete objednat na jejich stránkách.



Zdroje: Coca-Cola, Moleskine

Štítky dokumentu: Kreativní inspirace

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: