Na národní den tequily tekla v Los Angeles z fontánek na pití Jose Cuervo Silver
V pohádce Dařbuján a Pandrhola teklo v potoku na Kocandě pivo, v pondělí v Los Angeles pak něco mnohem ostřejšího. Značka tequily Jose Cuervo se rozhodla oslavit národní den zasvěcený této mexické lihovině tím, že začne vytékat z veřejných fontánek na pití.
Stříbrná tequila tak prýštila z pítek v nákupním centru Hollywood & Highland, vyhlášeném gay baru The Abbey a na promenádě u Venice Beach. Tato akce je prodloužením kampaně nazvané Tomorrow is Overrated (Zítřek se přeceňuje). Na jaře k ní byl zveřejněn skvělý apokalyptický spot Last Days.
Odpískat nejen stávající, ale i další den, bylo v tomto případě asi jednoduché jen vytrváním u zdroje po několik minut.
Za tímto stuntem stojí agentura CP+B, která se při její organizaci notně zapotila. Zatímco u některých tiskových konferencí musíte v pozici PR a event manažera odhánět útoky takzvaných holubích letek, nyní byla na bedrech organizátorů i kontrola toho, aby těm, co se jdou osvěžit bylo více než 21 let. Těch, co fontánky využili, byly prý nakonec stovky.
Některé ze šťastlivců můžete vidět na fototografiích níže.
Zdroje: Adweek, CP+B