Nebuďte Homoschlepiens! Navštivte se SodaStream svět bez jednorázových plastových lahví

19. 7. 2017 | Kristýna Vozková
Mayim Bialik vás vezme do roku 2136, kde jsou plastové lahve na jedno použití jen relikvií z muzea a kde se lidé z primitivních Homoschlepiens vyvinuli na ekologicky smýšlející uživatele SodaStream.

Představte si svět bez všudypřítomných PET lahví. Svět, ve kterém všichni jeho obyvatelé chrání životní prostředí a vyrábí si minerálku i ochucené nápoje za pomoci SodaStream. Že to nedokážete? Nevadí. Amy z The Big Bang Theory vám ho ukáže!

Píše se rok 2136 a plastové lahve jsou už jen temným pozůstatkem minulosti, který spolu s vyhynulým druhem Homoschlepiens patří leda do muzea. Přesněji řečeno do Muzea nepřirozené historie (the Museum of Unnatural History), kde se malé děti mohou podívat na památeční PET lahev a dozvědět se více o tomto druhu odsouzeném k záhubě.  

Mladá vědkyně jim pak vypráví příběh o své výpravě k poslednímu žijícímu kmeni Homoschlepiens a o kognitivní anomálii, díky které nejsou tamní lidé schopni pít vodu jinak než z plastové láhve. A tak jsou nuceni s sebou neustále vláčet těžké lahve s vodou. A i když Mayim vzplane láskou k tamnímu alfa samci, evoluce jejich lásce nepřeje. Moderní člověk se totiž z primitivního Homoschlepiens vyvinul v ekologii znalého uživatele SodaStream, který neznečišťuje životní prostředí jednorázovými PET lahvemi.

Kromě kreativního nápadu láká kampaň i na známé tváře. Roli vědkyně z budoucnosti si ve videu střihla Mayim Bialik, nezapomenutelná Amy z The Big Bang Theory, a alfa samce Homoschlepiens Kristian Nairn alias Hodor z kultovních Games of Thrones. Režii reklamy měl na starosti Oded Binnun a produkoval ji Gil Borax.

Reklama neměla udělat z lidí, kteří PET lahve používají, idioty,” uvedl výkonný ředitel SodaStream Daniel Birnbaum. „Měla jen poukázat na to, že používat plastové lahve na jedno použití, a znečišťovat tak naši planetu, je primitivní,” dodal.

Jako druh jsme se během let značně vyvinuli. Přesto ale používáme plastové lahve, i když víme,  že znečišťují naše životní prostředí a ničí vodní život. Věřím, že jednorázové PET lahve mohou být věcí minulosti a patřit jen do muzea“, uvedla Bialik. Společnost SodaStream usiluje o snížení spotřeby PET lahví, která je dle jejího názoru perfektním příkladem nesmyslné konzumní spotřeby. Ona sama je už odmala velkou ochránkyní životního prostředí a sama SodaStream používá. Pro kampaň byla tedy ideální volbou.

A určitě nezapomeňte navštívit microsite kampaně homoschlepiens.com. Kromě zajímavých informací vás jistě zaujme i svým hravým designem.

Více o natáčení reklamy a o názorech jejích hlavních aktérů se dozvíte v následujícím videu.

 

Zdroje: homoschlepiens.com, sodastream.cz, adweek.com

Štítky dokumentu: Kreativní reklama

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: