Outdoor reklamy od Heureky dávají upřímné recenze svému okolí
Osvědčený koncept upřímných recenzí využije nákupní rádce Heureka.cz v nové outdoorové kampani. Ta se s novými vizuály objeví od 1. března na několika billboardech na dálnici D1, pražské Jižní spojce, na lavičkách u zastávek MHD, v metru, některých hudebních klubech a v šatnách posiloven. Kampaň opět staví na upřímných recenzích. Ty se navíc vždy vztahují k místu, kde budou umístěny. Jako podpora poběží na kanálech Prima Group úspěšné spoty z podzimní kampaně. Tímto počinem pokračuje spolupráce Heureky a agentury Saatchi a Saatchi.
„V jarní outdoorové kampani jsme navázali na úspěšný formát upřímných recenzí z loňského roku. V každodenním životě přirozeně recenzujeme téměř vše v našem okolí. Slovní hodnocení okolního světa je pro Čechy v podstatě národní sport. Právě toho jsme se rozhodli využít a poukázat tak na podstatu Heureky jako nákupního rádce. Zákazníci u nás na jednom místě najdou všechny informace, které k nákupu potřebují – nejenom cenu, ale informace o produktech, e-shopech a především zkušenosti a hodnocení ostatních zákazníků,“ vysvětluje hlavní myšlenku kampaně Marek Dobrý, brand manager nákupního rádce Heureka.cz, a pokračuje: „Pro online nákup je klíčové sdělovat si zkušenosti a vyjádřit spokojenost i nespokojenost. Takové recenze jsou upřímné, a i když se to občas nemusí líbit všem, zákazníci se podle nich o nákupu rozhodují velmi často.“ Na Heurece je aktuálně přes 7 a půl miliónu produktových recenzí.
Mezi vizuály reklam, které nám Heureka poskytla, se skví hodnocení metra, s nímž se lidé v jeho vozech jistě často ztotožní.
Další reklama připomíná, že svatyně konzumu mají svoje výhody, ale nepotěší vás, když je na místě s vámi objevují davy lidí.
Vizuál, jenž najde uplatnění v posilovnách, se neveze přímo na poselství hesla „sportem k trvalé invaliditě", minimálně před tou dočasnou ovšem varuje.
Kam dál?
Heureka přišla upřímnými recenzemi již v září loňského roku. Připomeňte si reklamu s upřímným hodnocením miminka.