V případě výjmečné situace by většina lidí volala o pomoc skrze sociální sítě

10. 8. 2010 | KER
Zajímavý průzkum, za kterým stojí americký Červený kříž, demonstruje, nakolik uživatelé důvěřují propojení komunikace na sociálních sítích s reálným životem. Červený kříž totiž zkoumal, jakým způsobem se lidé postaví k situaci, kdy skrze sociální síť zavolají o pomoc, případně kdy volání o pomoc zachytí.

Ilustrační obrázek, zdroj: www.sxc.hu

Zajímavý průzkum, za kterým stojí americký Červený kříž, demonstruje, nakolik uživatelé důvěřují propojení komunikace na sociálních sítích s reálným životem. Červený kříž totiž zkoumal, jakým způsobem se lidé postaví k situaci, kdy skrze sociální síť zavolají o pomoc, případně kdy volání o pomoc zachytí. A to v situacích, které ostatně zažíváme právě v těchto dnech - živelných katastrofách, jako jsou povodně, požáry nebo hurikány.
Překvapivé je, že většina respondentů by použila sociální síť jako jeden z nástrojů volání o pomoc, tři čtvrtiny z nich pak očekávají, že toto volání jim zajistí pomoc do šedesáti minut.
69 % dotazovaných si myslí, že příslušnéé úřady by měly provádět v případě výjmečných situací automatický monitoring sociálních sítí, část respondentů pak prohlásila, že by tyto úřady a organizace měly samy podněcovat uživatele k žádání o pomoc skrze jejich profily na sociálních sítích.


To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: