Místo Dne matek slaví Milka Den maminek
Značka Milka patřící do portfolia Mondelez připravila k nadcházejícímu Dnu matek speciální sadu produktů a společně s tím i kampaň, ve které pozměnila název tradičního svátku na Den maminek. Na produktech je uvedeno právě toto spojení, či formulace „Thank you Mamka“. Kampaň je součástí celkové komunikační strategie značky vedené sloganem „Jemnost najdeš uvnitř“. Zároveň odpovídá stávajícímu zaměření na uvádění speciálních edicí souvisejících s aktuálními kalendářními událostmi. Za její hlavní myšlenkou stojí agentura VCCP, kompletní exekuci zajistil PR.Konektor ve spolupráci s Flux Films.
Manažerka značky Milka, Dominika Bardiovská, ke kampani říká:
„Nejde jenom o strategii značky, pravda je, že oslovení ‚matka‘ u nás prostě v pozitivním slova smyslu úplně dobře nefunguje. Máme přece mámy, maminky, mamičky i maminečky, a láskyplnější oslovení používáme daleko přirozeněji... Proto jsme vzkaz na našich produktech upravili a myslíme si, že v kombinaci s naší mléčnou čokoládou uvádíme na trh sezónní produkt s potenciálem zaujmout spotřebitele i zvýšit prodeje.“
Značka v kampani využívá video umístěné na YouTube. V něm si zahrála Bára Votíková, česká fotbalová brankářka, reprezentantka klubu SK Slavia Praha a také známá youtuberka. Síly influencerů značka využívá i na Instagramu a pracuje i s in store komunikací.
V prodejnách Albert dostanou zákazníci 14. května k nákupu limitované edice bonboniéry jako dárek malou kytici růží.