Outdoor značka 37.5 Technology pozvedla koncept pop-up obchodu do nových výšin

15. 9. 2017 | Petr Michl
...přesněji do 90 metrů nad úpatím skalní stěny.

Pop-up obchody jsou čím dál populárnější. Značky za ně nemusí platit fixní nájmy a obchod se objeví v čase a místě, kde po jeho zboží bude poptávka. Outdoorová značka 37.5 Technology tento přístup ale zahnala do extrému, konkrétně na skalní stěnu Bastille v oblasti Eldorado Canyon v americkém státě Colorado.

Ta je pro lezce modlou a zatraceně těžkou výzvou. Je vyhlášená proměnlivým počasím, během pár hodin na ní můžete zažít silný vítr a déšť i výrazné výkyvy teplot. I proto lezci skutečně můžou tu a tam užít vrstvu či dvě oblečení navíc. A právě proto jim také 37.5 Technology s pomocí agentury WIP postavila pop-up obchod na místě pro to nejvhodnějším: přímo na skále.

K obchůdku v podobě  stanu uchyceného ve skalní stěně vedla cesta dlouhá 90 výškových metrů. Přesto po dobu 2 dnů, kdy byl v provozu, obsloužil na 70 zákazníků. 37.5 Technology vynesla koncept pop-up obchodu doslova do nových výšin. 





Zdroje: 37.5 Technology, Lonely Planet

Štítky dokumentu: Formy PR Kreativní inspirace

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: