Celebrity v reklamě - Messi proti ufonům a Van Damme dělá roznožku na Volvu
Celebrity v reklamách nejsou žádnou novinkou. Je to model, který je osvědčený a funguje. Některé firmy se snaží, aby spojení s konkrétní hvězdou dávalo smysl a zapojují ji do propagace dejme tomu "normálním způsobem". Pak jsou ale značky, které touží po spojení se jménem světové hvězdy, která bude schopna udělat něco víc než se jen usmát do kamery. A klidně může být oborově zcela mimo.
Jak si chcete vysvětlit spojení automobilky Volvo a Jeana Clauda Van Damma? Ale vlastně ano, dává to smysl. Je to další krok v rámci jejich nebezpečných kousků.
Pro demonstraci svého dynamického řízení, které je přesnější a snazší než kdykoliv předtím, přimělo Volvo bývalého akčního hrdinu, aby udělal mezi dvěma jedoucími náklaďáky svůj legendární rozštěp. A taky že udělal!
Divize švédské automobilky zaměřující se na výrobu nákladních automobilů už nějaký rok dokazuje, že i marketing užitkových vozů může být sexy a k tomu i virální. A dosahuje toho různými vylomeninami v reklamách. Většinou v nich jde někomu o život. Mezi dva jedoucí náklaďáky už Volvo Trucks poslalo provazochodkyni, na předku korby náklaďáku zavěšeném na jeřábu vysoko ve vzduchu stál sám generální ředitel společnosti a povedla se i reklama The Chase. V něm se tahač Volvo FMX zapojuje do španělské kratochvíle běhání chlápků s červenými šátky před nabuzeným stádem býků v úzkých ulicích města.
Jean Claude Van Damme v reklamě na Volvo je jen dalším stupněm nebezpečných a bláznivých kousků. Ale jsou i celebrity, které pro jednu firmu pracují na více spotech a celých reklamních kampaních. Příkladem je i argentinský fotbalový polobůh Lionel Messi. V novém spotu na Samsung Galaxy předvádí dechberoucí práci s míčem kombinovanou s parkourem. V závěru spotu přidal Samsung ještě zajímavý twist - vesmírnou loď a kapitánskou pásku. Podívejte se sami.
Za zhlédnutí bezpochyby stojí i Messiho předchozí spot pro Samsung, kde si fotbalista sice moc času za držení míče nepřipíše, ale zase zde vystupuje banda nezletilých zpívajících fotbalistů jako bonus.
Zdroje: www.adweek.com, www.mashable.com