Dove nachází opravdovou krásu v odvaze zdravotníků
Stačí jen pohled na jejich znavené a otlačené tváře. Produkty Dove jsou určeny pro péči o pleť a té rozhodně 12 hodin s respirátorem na obličeji neprospívá. To je ale v tomto okamžiku jedno. Dove hledá dlouhodobě „opravdovou krásu“ a nyní ji nachází v odvaze zdravotníků pomáhajících v boji s nemocí Covid-19.
Spot Courage vznikl ve spolupráci s agenturami Ogilvy Canada a :50 below a jde de facto o slideshow detailů tváře zdravotníků po směně. V jeho závěru zazní: „Odvaha je krásná. Jako poděkování Dove daruje produkty pracovníkům první linie v Kanadě.“
Jen s úpravou lokality pomoci může Dove využít toto silné video i na jiných trzích. Značka se zavázala přispět na boj s pandemií globálně 153 milionů dolarů v podobě mýdel, dezinfekcí, bělidel a jídla.
„Pracovníci první linie zobrazení ve spotu demonstrují, jako si bere jejich práce daň. My ovšem vidíme jejich práci a odvahu jako akt krásy,“ řekla portálu Strategy Dyvia Singh, marketingová manažerka pro Dove a produkty péče o tělo. „Z pohledu Unileveru jako největšího světového výrobce mýdel, máme zodpovědnost za ochranu životů a živobytí na celém světě.“
Spot „Courage“ ji rozhodně pomůže tento závazek komunikovat i v emocionální a zapamatovatelné rovině. Silný obsah v tomto případě nepotřebuje drahou produkci, dojemná a obdivuhodná je v tomto případě jen realita.