LinkedIn přidává možnost publikování článků pro firemní stránky a spoustu dalších aktualizací
LinkedIn přidává dlouhé příspěvky pro firemní stránky, takzvané Články pro stránky, a nové možnosti měření výkonu reklam. Snaží se tím nabídnout značkám více způsobů, jak zvýšit jejich úsilí o kvalitní obsah a jak využít růst zapojení uživatelů.
Zatímco uživatelé na síti LinkedIn mají už dlouho možnost připravovat a publikovat dlouhé články, firemní stránky byly u organických příspěvků ve feedu omezeny počtem znaků, ale třeba i absencí pokročilých možností formátování textu. To už s novou funkcí Články pro stránky neplatí.
Jak vysvětluje LinkedIn:
"Zatímco uživatelé na síti LinkedIn mají již dlouho možnost vytvářet a publikovat dlouhé články, firemní stránky byly omezeny počtem znaků pro organické příspěvky ve feedu. To již není případ nových Článků pro stránky."
Nová funkce firemním stránkám umožní ukázat své komunitě odborné články, které je zajímají, aniž by opustili platformu. Budou moci vytvářet a sdílet rozsáhlý obsah, který podrobně rozebírá témata pomocí odkazů, citací a dalších prvků. Zda budou značky chtít sdílet svůj nejlepší obsah přímo na LinkedIn, na rozdíl od přivádění návštěvnosti na své webové stránky, je otázka. LinkedIn ale poznamenává, že firemní stránky budou moci využít své příspěvky také k povzbuzení dalších kroků, jako je sledování stránky, proklik na webové stránky nebo stažení zdroje.
Prostřednictvím Článků pro stránky bude LinkedIn poskytovat také přístup k podrobným informacím o publiku, včetně firemní demografie a geografie lidí, kteří obsah čtou a interagují s ním. To by mohla být cenná zkušenost zejména pro B2B sektor. Pokud shromáždí konkrétní informace o cílové skupině, mohou vylepšit přístup k obsahu tak, aby co nejvíce oslovil osoby s rozhodovacími pravomocemi.
K měření výkonnosti obsahu umístěného na LinkedIn ve srovnání s vlastními webovými stránkami bude zapotřebí experimentovat a provést analýzu. Pro ty, kteří se ale snaží zapojit do diskuse a oslovit klíčové skupiny podnikatelů, by to mohlo mít svou hodnotu.
Toto oznámení přišlo jako součást poslední čtvrtletní aktualizace LinkedIn, v rámci nížoznámil také několik dalších vylepšení a aktualizací, které mají pomoci zlepšit zapojení firem. Mezi nimi představil také novou aktualizaci Live Events propojující nástroje pro živé vysílání a události. V rámci ní budou mít firmy možnost propagovat nadcházející akci s živým videem předem na cílené publikum.
Nové možnosti optimalizace reklamy
Kromě toho LinkedIn přidává také další nové možnosti optimalizace reklamy. První je testování Brand Lift. Podobně jako u Brand Lift na jiných platformách LinkedIn nyní umožní značkám měřit dopad jejich propagace tím, že si firmy vezmou výchozí vnímání jejich značky a poté otestují dopad těchto reklam na značku na základě klíčových metrik. Tato možnost je nyní k dispozici ve Správci kampaní.
Další možností je Optimalizace dosahu. LinkedIn nyní umožní inzerentům optimalizovat dosah pro unikátní členské účty, což poskytne větší kapacitu pro oslovení nových skupin uživatelů.
LinkedIn přidává do Správce kampaní také nové prognózování dosahu, frekvence a reportování. To firmám poskytne odhady předpokládaných výsledků kampaní na podporu povědomí o značce. Nový výpis se zobrazí v nastavení kampaně.
Jak cennou se stane každá z těchto funkcí, bude záležet na využití a na zapojení publika. Přinejmenším jsou tu však některé nové doplňky, s nimiž mohou firmy experimentovat. Vzhledem k tomu, že zapojení na LinkedIn v posledních dvou letech stoupalo a stále stoupá, by se jistě vyplatí věnovat této sociální síti více pozornosti.
Zdroj: LinkedIn, Social Media Today