LinkedIn umožní cílit reklamy i mimo svou síť
Profesní síť Linkedin představuje novinky pro marketéry. Přidává nové prvky, které by měly uživatelům a marketérům pomoci oslovit nové potenciální klienty. Umožňuje nyní například segmentaci publik. Firemní stránky také získaly přehledné centrum notifikací a aktivit na stránce.
Ačkoliv reklamy na LinkedInu byly po dlouhou dobu označované jako nefunkční a zbytečné, samotná sociální síť se snaží svůj produkt neustále vylepšovat, a tak přichází s řadou vylepšení. Jedním z nich je nástroj Lead Accelerator. Ten by měl inzerentům umožnit rozdělení svého cílového publika do více skupin a jejich následné oslovení skrze vhodnější reklamu. Rozšiřuje se rovněž dosah reklamy na LinkedIn. "Zákazníci mají nyní možnost zaznamenávat jak se kdo chová na jejich webové stránce a zkombinovat to s inteligentním systémem LinkedIn." Uvádí Rusell Glass, vedoucí marketingových produktů v LinkedIn. Testující společnosti, které již Lead Accelerator vyzkoušely, hlásí o 50 % vyšší konverzní poměr a nižší náklady na proklik.
Další novinkou z LinkedInu je otevření obsahové sítě, díky které mohou inzerenti své reklamy zobrazovat na samotné síti a navíc v rámci více než 2 500 partnerských webech. Ačkoliv podobnou možnost nabízí i Facebook a Google, podle Rusella Glasse je zásadní rozdíl právě v zaměření LinkedInu na profesní kontakty a B2B zakázky. Jejich získávání je totiž mnohem složitější než konverze v B2C segmentu. LinkedIn nyní dokáže v rámci profesního světa zajistit oslovení potenciálního zákazníka ve všech fázích jeho nákupního procesu.
Podobnost s Facebookem se dá najít i v další službě, která je pro marketéry novinkou. Správci firemních stránek totiž nyní mají možnost sledovat všechny interakce s jejich stránkou v rámci jednoho přehledu. V něm uvidí komentáře, zmínky i To se mi líbí. Zároveň mohou z "Centra notifikací" odpovídat na zmínky o firmě v rámci LinkedInu. Nová stránka jim umožní lépe vyhodnocovat výsledky jejich snažení a monitorovat, zda se o jejich společnosti na LinkedInu mluví a v jakém smyslu.
Zdroj: MarketingLand, TechCrunch